söndag 21 november 2010

Shit asså

Är tydligen det enda folk kan säga. Jag är less på människor som utnyttjar andras godhet, hotar med en lag ( som faktiskt inte gäller i det här fallet)... Jag är trött på falska människor... Men gång på gång dyker de upp och utnyttjar någon jag håller nära.

Jag kan inte förstå hur man ens kan gå med huvudet högt när man inte betalar hyra och skyller på soc, fk etc... Vafan? Allvarligt! Jag är inkomstlös pga läget, men inte fan kan jag strunta i att betala för mig, jag får ju lösa det... Upp o jobba!!!!!!!!!!!!! GÖR NÅGOT!!!

Aja, det löser sig... Men betalar man inte hyra och ligger efter med mycket mer än tre månadshyror, ja då bor man på lånad tid.. Så enkelt är det!

Inte ta tummen ur när det är försent. Nää jag förstår inte hur man som människa kan göra så mot någon som vill hjälpa till och bara är snäll.

Hmm aja, sitter i Uppsala o myser med svägerskor, för tillfället väldigt asocial... ;-)

Barna sover och jag deckar typ..... Nu.
Nää juste, det var nattugglor här ;-)

Haha vi höres!

Och kom ihåg; uppskatta det folk gör för dig, visa din uppskattning och ingen kommer kräva något tillbaka. Var tacksam, och kramas lite extra. Och var ärlig, uppriktig och gör rätt för dig.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: