torsdag 7 oktober 2010

Samvete

Måste verkligen varit Sveriges sämsta morsa ( okej jag vet några som är tre snäpp värre ;) ) men jag har varit sur, glad, irriterad, arg etc. Vi blev polare igen efter att Bella bitit sönder kopplet, för Bella blev vääääldigt billig.
Vi satte på nalle puh och gosa i sängen och sen somna vi som stockar.

Vaknade kvart över ett och satte på kaffe, fixa lite i köket och så ropar mathilda och vill att jag ska hjälpa henne med DS et, sagt och gjort.. Men sen hörni, när jag går där i godan ro ropar hon " maaaaaammaaa kom o titta". Jag går in i sovrummet och ser ALL tvätt jag vikt ligger nu i en enda hög i sängen... Jag titta inte ens på ingen, jag bet ihop och tog kläderna och la de på sin ordinarie plats... Soffan...

Va fortfarande tyst, inte ett ljud.. Ungen har mage att be om mat, vafan ska du ha mat oxå?? *L*

Jag går in och fixar ravioli, ja på burk.... Hon har inte direkt lärt sig älska det... För allt va kvar, gourmé unge, javisst! Men iaf när jag säger att maten är klar kommer hon in och är en ängel, och säger samtidigt som hon tittar me sina vackra blå " mamma.. Är du arg på mig?" men älskade barn klart jag inte är, " men mamma är du arg på mig för kläderna?" nää jag blev lite ledsen men om du lovar att inte göra om det så blir mamma jätteglad! Okej, förlåt mamma.. Jag ÄLSKAR dig! Åhåååå hon kan charma sin mamma :)

Jag älskar dig mitt lilla charmmonster ;)

Nu är jag snart på jobbet, tänk om en bil kunde köra på mig så jag slipper ?? Nähäää, inte det?

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

carro sa...

"jag titta inte ens på ingen" ska så KLART stå "titta inte ens på henne".. för mitt barn är inte ingen, hobn är ALLT :)