torsdag 14 oktober 2010

ASKUNGEN!!!!

Feber, hosta och trivs bäst på balkongen.. Sjukt va? Men jag är så varm att jag halvt dör inne, ute fryser jag.. Vilken känsla!!! Lucas hade inga överseenden me att jag va halvdöd, han blev mest tokig, klättrar på mig, på Bella ska Hellst stå i vägen när barnen ska iväg.. Jaja, jag kommer sa jag som i en askungesaga.. Fixa mat, la den på blöt, ut i regnet och hålla koll på koppel o ben då han va, ja minst sagt sugen på att leka.. in, torka tassar, han bara biter, tror jag vill leka, är för trött för att säga emot vilket slutar med att jag har Lucas över mig och min hårsnodd är ett minne blott...

Men ärligt, fan va jag älskar puppisar!!! Så underbart.. Man måste liksom följa rutiner och då kommer man ut och vaknar en aning till liv... Men nu så är han lite väl energisk.. Tror han behöver kärlek, vi ska lägga oss i sängen nu och gosa... Då ligger han still iaf.. Sov gott!!
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: